mandag 19. mai 2014

Sognafarets Belive In Me

Da har vårt nye lykketroll kommet til oss og vi koser oss masse alle sammen.

Turen hjem gikk ganske greit men noe piping var det jo nedover. Turen tar jo 4 timer og uten søsken og vante mennesker blir jo verden ganske så stor.

Siden vi fikk det innfallet og hente henne 18. mai kom vi veldig sent hjem så her ble det bare luftings og så bar det i seng. Harley og Chan sov i senga mi og det falt jo godt i smak ;)

Mai-Britt hva hjemme på mandag så da fikk jeg overført forsikringen på Harley, ordnet litt andre ting og handlet for mine foreldre mens MB og hundene sjekket i gjennom huset og hagen sammen med Harley :)

Da jeg kom hjem var det masse kos å få fra alle tre fribeinte og så hadde vi oss en god powernap alle sammen <3

Etter kveldsmaten tok vi alle hundene i bånd og gikk en rolig tur rundt feldtet og det syntes Harley var kjempegøy. Hun løp og koste seg, og undersøkte alle krinkler og kroker , og fikk godt hjelp fra Chan og Nemi <3 Da vi kom hjem fikk Chan og Nemi ett aldri så lite lekekikk og tok helt av i hagen. Harley satt og fulgte med disse store udyra som lekte, men så fort det roet seg litt slengte hun seg med hun også. Er så deilig å se hvor velkommen hun er og hvor fort hun er tatt inn i varmen fra de andre 2, selv om Chan synes hun er litt plagsom ;)

Litt fra turen hjem :




Likte seg utrolig godt i vinduet ;)







Dagen gikk som sagt til å kose seg i hagen og utforske denne sammen med Chan og Nemi.

Før de reiste fra Lillian hadde valpene en liten lekestund :

Harley og Ronja


Millie, Harley og Ronja

Kveldsmat :


<3

Tror ikke den store verden ble så dum alikevel.

På morgenen i dag våknet jeg til en superglad valp som ville ha maaaasse kos og ut å tisse. Så ble det frokost sammen med de andre to og nå sover de godt ved føttene mine men jeg spiser min frokost. <3

Ha en superfin dag alle sammen, for DET skal jeg ha <3 <3 <3






2 kommentarer: