lørdag 16. april 2016

Min venn....

Så ble denne dagen snudd helt på hodet!

Min skjønne prins og bestevenn i hele denne verdene sovnet stille inn i dag på verandaen min i sola....

Er så lei meg.... har ikke ord....

Vi har slitt en stund med sykdom men han har kommet seg tilbake hver gang, men ikke denne gangen. Godt du får slippe nå........men er så utrolig vondt.

Takk for 8 fantastiske år min prins ville ikke vært 1 sekund uten dem <3

Og takk til deg Lillian for at jeg fikk denne fantastiske gutten av deg. Han har har vært og kommer alltid til å være min øyensten <3









Så lukker vi deg i våre hjerter inn, og gjemmer deg innerst der inne. Der skal du for evig bli, et dyrt og kjærebart minne.






3 kommentarer:

  1. Fryktelig leit <3 Hadde det ikke vært for denne gode gutten, så hadde vi ikke blitt venner heller! Helt utrolig flott valpekjøper som fortsatt tar godt vare på mine firbeintegener. Vi får tenke på alle de gode stundene vi fikk med han, og ikke minst avkommene hans som lever videre! RIP...

    SvarSlett